Make your own free website on Tripod.com
KOMENTAR



SUN
October 2/1998

Mahadir In Tear....
and Annuar Musa felt for it......Saudara Annuar kalau ya pun benar Mahadir sayang kan Anwar Ibrahim..banyak cara lain yang lebih efektif lagi dalam mengembeling masalah ini.

Annuar Musa said Mahadir has proved on Saudara Anwar misconduct...tapi malang Mahadir bukan nya Hakim Mahkamah dan dan jatuh hukum....atau Ketua Hakim Negara punya  kerja dia dah ambil alih.

Sdr Annuar Musa

Buka Mata...kalau benar ada bukti ambil tindakan displin....apa guna nya Majlis Tindakan Displin Parti , gantung Keahlian terlebih dahulu, bawa ke MAhkamah dengan segara...
Kalau Kes Dr Munawar dan Sukma sat aje dah boleh caj ke Mahkamah kenapa bagi Anwar Ibrahim tidak. Ada bukti ke baru nak cari bukti.

Common Sdr Annuar....masa berdetik berlari laju dgn pantas ..dah la...bela pun berpada pada ..nak tahu sesuatu lagi banyak korang bela lagi terasa korang kaki ampu...

Sekian

Hanya Komemtar



SUN
Head Line
ZAHID MUST GO

Adalagi orang macam Mahadir..... Datuk Hishammudin...kesalahan Zahid belum terbukti...beliau dah bebas dari ISA tanpa sebarang caj ...jangan tuduh sebelum ada keputusan sahih beliau salah..jangan lah ter nak sangat jawatan tu...public boleh nampak la.....bagi lak lah GERAK REFORMASI buat perhimpunan.....kita banding....ke takut dengan persaingan....entah lah..